Олексіївська лінія Харківського метрополітену поповнилася восьмою станцією
"Олексіївська" - рекордсмен з довгобуду. Розробка будмайданчика з відводом комунікацій розпочалася понад чверть століття тому.
За 26 років роботи терміни відкриття станції переносилися декілька разів. Сьогодні "Олексіївська", збудована за 421 мільйон гривень, прийняла перших пасажирів.
"Вона дуже красива, вона дуже сучасна, більше освітлення, ніж скрізь - мені так здається. Вона ширша. Працює по іншій системі взагалі кондиціонування", - каже чергова зали на станції "Олексіївська" Ірина.
Найбільшу ж увагу преси на станції, що відкрилася, привернули лавки. За офіційною інформацією сайту метро їх вартість склала понад півмільйона гривень. Проте "золоту" вартість сидінь у дирекції метробуду все одно спростовують: мовляв, за лавку заплатили близько 20 тисяч гривень. А от на оновлення рухомого складу грошей не вистачило. Тож поки що метрополітенівцям доведеться викручуватися без додаткових вагонів.
"Інтервал мінятися не буде. У метрополітені є поки резерв вагонного парку, який дозволяє при певній оптимізації рухи потягів оптимізувати, маневрувати з лінії на лінію", - каже начальник дирекції будівництва метрополітену Анатолій Кравчук.
З відкриттям "Олексіївської", пообіцяли чиновники, будівництво нових станцій метро не припиниться. Станцію "Проспект Перемоги" у Харкові запланували відкрити вже за два роки - у травні 2012-го.