Пасажир несправного потяга Hyundai подав позов проти "Укрзалізниці"
Джерело:
УННПостраждалий під час подорожі, який подав до суду на "Укрзалізницю" та "Українську залізничну швидкісну компанію", - юрист Української Гельсінської спілки за права людини Максим Щербатюк.
“Я подав позов. Більше того, на нашому сайті викладено приклад цього позову, який може використати кожен охочий”, - повідомив Максим Щербатюк в коментарі УНН. Через неякісні транспортні послуги у загаданих компаній він вимагає стягнень за матеріальну та моральну шкоду.
У позовній заяві Щербатюка сказано, що у жовтні 2012 року він вирішив скористатись послугами швидкісного електропоїзда “Інтерсіті+” № 161/164 (потяг Hyundai), “оскільки держкомпанія заявляє про його надійність, швидкість і комфортність”.
Позивач повідомляє, що потяг зупинився приблизно через 30 хвилин після початку руху, а пасажири в непристосованих для цього умовах пересіли на інший потяг. Через це вони прибули до Києва на чотири години пізніше від зазначеного в розкладі часу прибуття потягу Hyundai.
“Майже вся подорож відбувалась в умовах, які не відповідають тим, на які я розраховував, купуючи квиток на швидкісний електропоїзд ІНТЕРСІТІ+”, - підсумував юрист в позовній заяві.
Також Щербатюк просить суд зобов’язати Державне підприємство “Українська швидкісна залізнична компанія” “забезпечити ефективну експлуатацію залізничного рухомого складу” та надати спростування наступного змісту: “Інформація про те, що рух швидкісних електропоїздів „Інтерсіті+“ здійснюється за чітко розрахованим графіком, а погодні умови та інші фактори не мають такого значного впливу на дотримання графіку руху, як на інші види транспорту, що свідчить про точність та надійність, не відповідає дійсності”.
Нагадаємо, у Міністерстві інфраструктури запевняють - 9 із 10 потягів Hyundai їздять за маршрутом. Крім того, віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул планує зустрітись з новим президентом компанії Hyundai для обговорення подальшої співпраці.