Про це інформують у прес-службі державного агентства.
Читайте також: Дороги чи суцільне бездоріжжя: активісти взялися контролювати якість автошляхів в Україні
Ініціатива передбачатиме визначення максимально допустимих параметрів фактичної маси та навантаження на вісь транспортних засобів залежно від їх конструкцій, що відповідає європейським правилам перевезення вантажів. Якщо говорити мовою цифр, то з масою 40 тонн в Європі можуть рухатися лише окремі, як правило комбіновані, вантажні автомобілі з 4 – 6 осями, тоді ж як для найбільш поширених в Україні 2-вісних та 3-вісних вантажівок такі параметри встановлено на рівні 18 – 24 тонн,
– пояснюют в "Укравтодорі".
Там кажуть, що 40-тонний 2-вісний автомобіль спричиняє в десятки разів більше руйнівного впливу на дорожнє покриття, ніж за умови, якщо аналогічний вантаж перевозився б автопоїздом.
"Впровадження Європейських стандартів щодо фактичної маси автомобіля має сприяти збереженню автомобільних доріг та дозволить гармонізувати національні та європейські габаритно-вагові параметри, передбачені Угодою про асоціацію між Україною та Європейським Союзом", – додають у Державному агентстві автомобільних доріг України.
За європейськими стандартами, двохосьові фури мають не перевищувати вагу у 18 тонн, трьохосьові – 25 тонн, а чотирьохосьові – 32 тонни. Вага у 40 тонн допустима лише для деяких комбінованих вантажівок з 4-6 осями.
Натомість наразі в Україні усі ці авто повинні не перевищувати вагу у 40 тонн, а контейнеровози навіть 44 тонни.
Нагадаємо, нещодавно стало відомо про те, скільки уряд збирається виділити на ремонт автошляхів в Україні. Так, Кабмін планує передати на відновлення місцевих доріг 14,7 мільярда гривень.