Peugeot 508 RXH споживатиме лише 4,2 л пального на 100 км

8 вересня 2011, 14:08
Читать новость на русском

Дивно - компанія Peugeot до цього часу не має позашляховика власної розробки. Повнопривідний 4007? Так це перелицьована модель Mitsubishi Outlander XL. Кросовер 3008? Він так і не отримав привід на всі 4 колеса.

Схоже, французи нарешті зрозуміли свою помилку. В бій з бездоріжжям - нехай і легким - вирушає новий універсал підвищеної прохідності - 508 RXH.

Автомобіль розробили за стандартною для таких версій схемою. Взяли готову модель (у нашому випадку це новий універсал 508), розширили колісні арки накладками з чорного пластику, поставили 18-дюймові диски та підняли кліренс на 5 см.


Має першу у світі серійну дизельно-гібридну силову установку

Що ще виділяє "паркетну" модифікацію 508, так це перша у світі серійна дизельно-гібридна силова установка. Новітній дволітровий турбодвигун (163 к.с.) поєднали з електромотором (37 к.с.) і на виході отримали 200 конячок. Як запевняють французи, масивне авто з таким табуном під капотом у змішаному циклі споживає лише 4,2 л пального на 100 км.

Електродвигун, до слова, обертає задні колеса, передні - турбодизель. В результаті отримуємо повнопривідне авто. Що цікаво - паркетник здатний їздити виключно на електротязі, не споживаючи ні грама дизелю.


Новинка потішить панорамним скляним дахом

А ще кросовер зможе похизуватися багатими комплектаціями. Французи припасли для новинки панорамний скляний дах, мультимедійну систему з навігацією, проекційний дисплей, на якому дублюється швидкість, та ще багато чого іншого. Що і не дивно - у Peugeot позиціонують новинку, як конкурента Audi A6 allroad quattro та Volvo XC70, при чому зі значно нижчою ціною.

Ну що ж, чи зможе паркетний 508 перемогти у "брудній" боротьбі, дізнаємось навесні - саме тоді стартують продажі новинки у Європі.