Піар перед виборами: як політики використовують соцмережі
Через місцеві вибори кандидати активно вкладають кошти в рекламу у соціальних мережах. Усе для того, щоб збільшити власний рейтинг та зайняти депутатські крісла.
Найбільше політичної реклами наразі фіксують у соцмережах. Дуже поширеною є таргетована реклама, яку спрямовують на конкретну цільову аудиторію, йдеться в ефірі 24 каналу.
Читайте також Насильство та чорний піар: КВУ фіксує зростання порушень перед виборами
Політики можуть самостійно визначати вік, стать, місто та навіть окремий район людей, які побачать замовний текст або відеоролик. У такий спосіб їм стає значно простіше тримати постійний контакт зі своїми виборцями.
Локалізація – це новий тренд, зокрема в ютубі та у фейсбуці. Вона дозволяє знайти саме свого виборця з потрібного району,
– зазначив політолог Володимир Фесенко.
Як використовують соцмережі
Креативний підхід використовують мер столиці Віталій Кличко та його суперниця Ірина Верещук. Вони влаштували справжнє змагання в молодіжній мережі Тік Ток. Як пояснюють експерти, таке загравання з молодою аудиторією не лише може збільшити підтримку в очах неактивних виборців, а й спонукатиме їх піти на виборчі дільниці.
Натомість дехто створює справжні ботоферми в соціальних мережах. Фейкові сторінки коментують та розповсюджують вигідні для кандидатів повідомлення. Тим самим вони формують позитивний образ політика у свідомості людей.
До теми За кого українці готові голосувати на виборах: останній рейтинг партій
Реклама в соцмережах вигідна й тим, що держава її майже не контролює. Через це простежити хто з кандидатів агітуватиме в соціальних мережах в день тиші та на самих виборах – майже неможливо.
Довідка. Протягом вересня 2020 року кандидати на мерські крісла та до місцевих рад вже виклали майже 1,5 мільйона доларів. І це тільки офіційно заявлені суми. Детальніше про це – читайте тут.