Наскільки Володимир Зеленський поводиться як то личить президенту? Які ваші враження від першого публічного виступу новообраного президента після інавгурації?
Зеленський грає в гру, загалом-то правильну, яку почав ще в момент передвиборчої кампанії. Тобто він настільки близький до народу. Він спілкується мовою народу. Він робить помилки. І тому всі, хто його обирав, асоціюють себе з ним, тому що він такий же, як і вони. Він не з якогось там кабінету віщає на фоні прапора, а виходить ось так в люди, в простій сорочці.
Читайте також: Петиція за відставку Зеленського на сайті президента вже зібрала 31 тисячу голосів
До речі, багато наших політиків почало гнатися зараз за цим шматочком людяності, який вони втратили під час своєї політичної кар'єри. Або не те, щоб загубили – а не хотіли показувати. Зверніть увагу на пана Гройсмана, який змінився: зняв костюм, ходить в жилетці.
Як змінився Гройсман
Зверніть увагу на пана Яценюка, який тепер стрімить зі спортзалу, жме гантелі.
В нас люди голосують за обличчя, а не за платформу. Тобто подобаєшся ти їм як людина чи ні – тоді будуть за тебе голосувати. Тому вони (політики – 24 кнаал) намагаються розкрити цю складову "людини". Багато хто робить це неуспішно. Багато хто робить це тільки перед виборами, – наприклад, Юлія Володимирівна, яка сім'ю чи якісь свої кулінарні здібності показує тільки перед виборами. Але ми не знаємо, яка вона людина. Ми знаємо, який вона політик, але от, яка людина – ні. Багато політиків за цим женуться та наймають команди, щоб максимально природньо інтегрувати це в свою поведінку.
Чи не ховається за цією формою людяності зміст? Чи вдається Володимирові Зеленському не тільки бути людиною "поближче до народу", а приймати якісь правильні рішення як президентові? Хоча він президент, але наразі не може до цього звикнути, та й сам про це зізнається.
Так, він президент, звісно. Але тут питання в чому: а чи хочуть люди бачити зміст? Можливо, їм більше подобається форма подачі, ця обгортка, яка виробляється, – медійний контент. Зміст вони, звісно, побачать, тому що Зеленський на посту президента не може не робити нічого. Але от як це подавати – вже інше питання. Тому що ми живемо зараз в епоху надприскореної реальності. Ми не читаємо новини далі заголовку. Фактично, ми бачимо тільки форму, пробігаємо навскоси і дивимося. Тобто довгий контент, який треба аналізувати, в який треба поринати, йде в небуття. Його замінюють інфографіка, короткі відео, фотографії. Візуалізація будь-якого контенту – це те, що зараз в тренді.
До чого це може призвести?
Це не тільки наш тренд. Він світовий. Ту кількість інформації, яку ми впитуємо в себе щоденно, якісно переварити складно. Тому з'являються лідери суспільних думок. Тому що самому ж складно аналізувати якісь енергетичні теми, якісь теми про тарифи. Ми обираємо собі лідера думки, який в цьому розбирається, і читаємо його, він нам роз'яснює цей контент. Тобто це цілком нормальна тенденція. І я думаю, що далі вона буде тільки продовжуватися.
Дивіться повне відео інтерв'ю з експертом з питань управління репутацією Борисом Тизенгаузеном: