Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Порушення виборчого законодавства: Нацрада висунула звинувачення 3 телеканалам

      Нацрада вже зафіксувала порушення через вибори в ефірах телеканалів
      Нацрада вже зафіксувала порушення через вибори в ефірах телеканалів / фото з відкритих джерел

      Нацрада зафіксувала порушення виборчого законодавства в ефірах трьох українських телеканалів. Мовиться про NewsOne, "Макси.TV" та "Інтер".

      Так, телеканал NewsOne у період із 30 січня по 3 лютого поширив серію передач, присвячених лише одному із кандидатів у президенти – Юрію Бойку. Загалом вийшло аж 43 серії із загальним хронометражем у 52 хвилини. Окрім цього, від 30 січня по 5 лютого в передачах новин транслювалися сюжети, присвячені висвітленню виборчого процесу в Україні. Їх героєм теж став той самий політик. Діяльність інших кандидатів на телеканалі не висвітлювалася.

      Читайте також: Нацрада заборонила трансляцію ще одного телеканалу через російські фільми: подробиці

      Рекламували Бойка і на "Інтері". Так, телеканал подав у новинному сюжеті передвиборну програму Юрія Бойка.

      А ось на телеканалі "Макси.TV" кандидат на пост глави держави Євген Мураєв ще до того, як був офіційно зареєстрований кандидатом у ЦВК, розповідав про свою діяльність як кандидата, що є політичною агітацією.

      У Нацраді кажуть, що звернуться із листами до цих телеканалів, щоб отримати роз’яснення про підстави виходу таких матеріалів у ефір мовників.

      Окрім цього, у Нацради викликав багато питань показ аудіовізуального твору "Юлія Литвиненко: задаю питання" в ефірі телеканалу "Прямий", оскільки сама журналістка є кандидаткою у президенти.

      Також деякі телеканали вже розпочали зловживати таким традиційним порушенням, як неточне оприлюднення результатів соціологічних досліджень. Зокрема, на тому ж таки NewsOne зафіксували оприлюднення результатів соціологічних опитувань, що відбулося без наведення всіх необхідних даних, передбачених законом. Так, не було озвучено метод опитування, точного формулювання питання, замовників і статистичної похибки. Такі самі порушення помітили і на телеканалі "112 Україна".

      Нацрада вже мала претензії до Newsone нещодавно. Зокрема, телеканал оштрафували на 96,5 тисяч гривень через наявність в ефірі закликів до розв’язування агресивної війни або її пропаганди.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук