Програма конференції "Телебачення як Бізнес"

25 серпня 2015, 13:14
Читать новость на русском

На щорічному масштабному заході конференції "Телебачення як Бізнес", котра у цьому році відбудеться 10 вересня в готелі InterContinental Kyiv, профільні фахівці обговорять важливі теми для стратегічного розвитку українського медіаринку.

У програмі шостої конференції "Телебачення як Бізнес", традиційно організованої Індустріальним Телевізійним Комітетом у рамках міжнародного медіа форуму KIEV MEDIA WEEK, анонсовані виступи головних спеціалістів сфери, чиї думки є беззаперечно авторитетними і вагомими у середовищі телебачення та ТВ реклами. День заходу буде тематично розділено на три секції, кожна з яких буде присвячена актуальним питанням поточного року.

Перша секція традиційно збере топів індустрії на САММІТІ МЕДІАЛІДЕРІВ. Ця панельна дискусія є візитівкою заходу та відповість на головні питання ринку: як зміни в країні вливають на бізнес, як себе почуває індустрія в умовах цих змін, плани і рецепти розвитку сфери в цілому.

Виходячи з теперішніх реалій та ситуації на телеринку, наступна значуща й очікувана тема конференції, що підготовлена для другої секції, присвячена альтернативним джерелам прибутків для мовників. Дискусія розкриє головні секрети й розповість про плани телеканалів на нові способи заробітків.

У третій секції в темі "Майбутнє рекламного ринку" будуть розглядатися сьогодення і найближче майбутнє ТВ-реклами, основні труднощі цього року, з котрими зіткнулись професіонали сфери, подальші перспективи розвитку телевізійного рекламного ринку. Доповідачами цієї дискусії стануть гуру рекламного ринку України, котрі зможуть відповісти навіть на найгостріші питання, що будуть цікавити аудиторію.

Лаконічно завершить та підсумує всю конференцію актуальна зараз тема для багатьох телеканалів – "Відмова від контенту з Російської Федерації". Учасники заходу дізнаються про плани розвитку й досягненнях телеканалів у виробництві власного нового контенту. Спікерами даної дискусії стануть співробітники телегруп, котрі на власному досвіді зіткнулися з нововведеннями у нашому законодавстві й з задоволенням розкажуть про цікаві напрацювання у цій галузі.

Топ-менеджери, медіаексперти, аналітики, інвестори, спеціалісти теле-інтернет комунікацій, представники телеканалів, рекламних агентств та компаній рекламодавців зможуть отримати нову інформацію й задати необхідні питання щодо фінансового планування, прогресивного управління креативними та виконавчими групами, нових тенденціях конкуренції серед технологій виробництва й дистрибуції контенту.

Слідкуйте за новинами та оновленнями програми на сайті конференції тут.