Range Rover Evoque: тест-драйв
Сегмент компактних кросоверів - надто ласий шматок, щоб його ігнорувати.
Навіть для автовиробників, які спеціалізуються на випуску справжніх позашляховиків.
Land Rover одним з останніх включився у цю гонку, але має хороші шанси перевернути все з ніг на голову.
Range Rover Evoque - найменший автомобіль у лінійці британського автовиробника. Але його харизмі можуть позаздрити і "старші" моделі.
Дизайн автомобіля - унісекс. З одного боку - це підтягнутий селезень. А з іншого - гламурно-прилизана цяцька. А щоб кожен покупець зміг передати своє сприйняття, британці передбачили широкі можливості з індивідуалізації авто.
Зокрема двоколірну схему забарвлення кузова, а також кілька варіантів оформлення салону зі шкірою різних відтінків.
Попри компактні габарти та скошену лінію даху, автомобіль має просторий салон. Заднім пасажирам буде комфортно навіть у версії купе.
Що ж до водійського місця, Evoque може похизуватися високою командирською посадкою - візитівкою всіх "Рейндж Роверів". Налаштувань крісла та керма вистачить людям будь-якого зросту.
Крім того, авто вражає багатим оснащенням. Тут багато систем допомоги водію, в тому числі камери кругового огляду. У списку додаткового обладнання є дисплей з подвійним зображенням, на якому водій і пасажир можуть одночасно переглядати різний контент.
На бездоріжжі маленький "Рейндж" - предмет гордості для власника. Високий кліренс, короткі звіси та фірмова система адаптації до дорожніх умов Terrain Response дозволять впевнено почуватися на будь-якому покритті.
Та все ж, щоб не засісти де-небудь по самі... вуха, або нічого не пошкодити, варто пам'ятати, що це не повноцінний позашляховик.
Однак більшість Evoque навряд чи коли-небудь покинуть асфальт. І тут автомобіль почувається як у своїй тарілці - завдяки хорошій керованості і тяговитим двигунам. Їх, до слова, у гамі 3: бензиновий 240-сильний турбоагрегат, а також пара турбодизелів об'ємом 2.2.
За це автомобілю можна пробачити будь-що: і капризну електроніку, і надто "штучне" зусилля не кермі, і відверто жорстку підвіску, яка може позбавити останніх зубів на поганій дорозі.
А головне - ціну. Так, найпростіший "Рейнджі" зі 150-сильним турбодизелем обійдеться у 44 000 євро.
Водночас за топовий Evoque напакований опціями можна викласти понад 60 000 євро.
РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 355 мм
ширина 1 965 мм
висота 1 635 мм
колісна база 2 660 мм
кліренс 215 мм
маса 1 670 - 1715 кг
ДВИГУНИ
дизельні
TD4 2.2 150 к.с., 400 Н·м
SD4 2.2 190 к.с., 420 Н·м
бензиновий
Si4 2.0 240 к.с., 340 Н·м
ТРАНСМІСІЇ
6МКПП, 6АКПП
повний привід
ДИНАМІКА SD4 АТ
розгін 0-100 км/год 10 с
макс.швидкість 200 км/год
ЦІНА
€44 000 - 59 900