Ранок завжди буде добрим: у чому секрет популярності горілки Green Day
Українці добре знаються на алкогольній продукції. Ринок пропонує велику кількість горілки різних цінових категорій, також "наступає" імпорт.
Зайняти свою нішу завдяки якості продукту та привабливості дизайну при досить високій ціні – складне завдання, зазначає 24 Канал. Але бренду Green Day це вдалося.
Читайте також З'ясували, чому від червоного вина болить голова
Green Day Evolution – преміальна горілка з особливою філософією, яка вирізняється серед безлічі інших українських виробників.
"Бренд створений з високою метою: дати споживачам міцний напій високої природної чистоти, який можна пити, не побоюючись наслідків; який пропагує особисту свободу кожного. Саме завдяки цьому позиціонуванню Green Day доволі швидко набув великої кількості справжніх прихильників", – наголосили у компанії.
Що ж такого особливого є в продукті, за який велика частина споживачів готова платити більше? Відповідь: найвища якість горілки, дизайн, не схожий на конкурентів, послідовність у просуванні на ринку і головне – постійна націленість на розвиток, віра в те, що можна зробити ще кращою, здавалося б, уже досконалу горілку.
Еволюція означає Розвиток. Green Day знає, як потрібно розвиватися, це частина його філософії. А це означає, що ранок для його споживача завжди буде добрим,
– зазначив Фелікс Борисович Черток, співвласник Торгового дому "АВ".
Технологія виробництва Green Day сертифікована за міжнародними екологічними стандартами / Фото Green Day
Чим особлива серія Green Day Evolution
Серія Green Day Evolution повною мірою відображає цю філософію. Напої лінійки Green Day з амбітними назвами Planet, Evolution, Discovery – це рецептурна вершина білих класичних горілок з особливою м'якістю і чистотою, які відмінно п'ються в різних куточках світу. А зручна ергономічна пляшка з високотехнологічною етикеткою має привабливий і гідний вигляд на тлі провідних світових виробників. Смак напоїв теж нічим не поступається відомим імпортним горілкам.
Технологія виробництва Green Day сертифікована за міжнародними екологічними стандартами ISO 14024, ухваленими в 56 країнах світу. Виробництво напою не справляє шкідливого впливу на навколишнє середовище. До складу горілки входять тільки натуральні інгредієнти, безпечні для організму людини.
"Відсутність похмільного синдрому за умови помірного споживання – це одна з унікальних особливостей Green Day. Вміст альдегідів і сивушних масел у 2,5 раза нижчий, ніж затверджено в ДСТУ! Для покупців це означає гарне самопочуття після споживання", – розповіли у компанії.
Зі споживачем бренд розмовляє сучасним язиком. А іноваційні ідеї, відповідальність та постійний професійний розвиток роблять Green Day особливим на українському ринку.
Ексклюзивним дистриб'ютором горілки Green Day на території України є Торговий дім "АВ". Це досвідчений дистриб'ютор алкогольних брендів високої якості, який має перевірену часом репутацію і виконує свої обов'язки навіть в умовах війни.
Багатий та унікальний досвід роботи на алкогольному ринку з переконливими цифровими показниками продажу популярних у споживачів українських бренді ADJARI, HELSINKI, UKRAINKA та DOVBUSH робить компанію однією з найпотужніших у галузі.