Регіонали отримують інструкції, про що потрібно говорити, - Forbes

30 липня 2013, 11:04
Читать новость на русском

Джерело:

Forbes

Департамент ідеологічного та комунікаційного забезпечення Партії регіонів раз на два дні відправляє нардепам від правлячої партії інструкцію з тезами, які треба озвучувати в ЗМІ.

У розпорядженні видання Forbes опинилося кілька таких інструкцій, датованих 21 січня, 18 та 19 червня 2013 року.

Видання з'ясувало, що цей лист розсилає департамент ідеологічного та комунікаційного забезпечення, який очолює заступник голови партії Володимир Демидко. Саме він контролює процес підготовки тез, які регіонали повинні озвучувати у своїх публічних виступах.

Демидко повідомив Forbes, що в департаменті працює до 10 осіб. Він розповів, що частина співробітників займається гуманітарними питаннями, частина - економічними.

"Їхнє головне завдання - довести певні тези. Наприклад, ми - за мир у всьому світі. Це просто теза. Нам треба довести, чому і чим це добре", - сказав Демидко.

Як зазначає видання, мета тез - допомогти нардепам не схибити у публічних виступах і не плутати важливі цифри, які в голові тримають одиниці.

Так, у тезах від 21 січня головний акцент пропонували робити на рейтингах. Серед ключових досягнень влади – 137-ме місце в рейтингу Світового банку за легкістю ведення бізнесу і 73-тє - у рейтингу Всесвітнього економічного форуму. А у червні головним козирем регіоналів повинна була стати "соціалка".

Forbes також пише, що інструкції департаменту лаконічні - по кілька аркушів формату А4 у двох варіантах - російською та українською мовами.

Як з'ясувало видання, кілька років тому ідеологічний департамент очолювала Олена Бондаренко.