Реклама Луценка – реклама соціальна: рішення суду обурило активістів ЦПК
Транслювання на українських телеканалах рекламних роликів про діяльність генерального прокурора Юрія Луценка визнано соціальною рекламою. Окружний адміністративний суд ухвалив рішення, у якому визнав такі ролики цілком законними і відхилив задоволення позову Центру протидії корупції.
Про це повідомила "Українська правда".
Читайте також: Луценко розповів, коли залишить посаду генпрокурора
Пояснюючи своє рішення про відсутність політичної реклами у роликах, суддя Сергій Каракашьян зазначив, що "пан Луценко не відокремлюється від своєї посади", і ролики працюють "і на користь йому, і на шкоду".
Сюр. Суд визнав сумнозвісну "рекламу Луценка" соціальною. Суддя Каракашьян вирішив, що статистику, наведену в ролику, перевірити неможливо. Хоча ми отримали офіційні дані, які в рази розходяться з озвученим на роликах з Луценком. Ми це так просто не залишимо. Будемо подавати апеляцію,
– заявили у Центрі протидії корупції.
Нагадаємо, мова йде про скаргу від ЦПК на Національну раду з питань телебачення і радіомовлення, яка надала статус соціальної реклами роликам "Виконуємо закон. Встановлюємо справедливість", у яких вихваляють генпрокурора Юрія Луценка. А це означає дозвіл на безоплатну трансляцію.
Антикорупційні активісти вважають, що Юрій Луценко використовує своє відомство для самореклами у ЗМІ. Та у самій Генеральній прокуратурі заявили, що не знають нічого про ці ролики: там їх не виготовляли, не замовляли і не поширювали.
До слова, "соціальні ролики" з'явилися у лютому 2017 року. Рекламу створили у декількох варіантах., та у кінці вона закінчувалася однаково: "Виконуємо закон, встановлюємо справедливість. Юрій Луценко". Відповідальність за "соціальну рекламу" начебто взяла на себе ГО "Українська антикорупційна асоціація", проте зв’язок між роликами і ГПУ таки простежується.