Про передбачені планові роботи заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник.

Дивіться також Руйнування київського метро: експерти перевіряють неналежну експлуатацію і забудову поруч

Просідають тунелі на ділянці метро "Почайна" – "Тараса Шевченка"

Просідає тунель, будуть планові роботи. Це питання своєчасного обстеження, своєчасного ремонту, підтримання його в робочому русі. Немає ніяких великих проблем,
– зазначив Поворозник.

Керівництво КП "Київський метрополітен" обіцяє, що рух поїздів перекривати повністю не будуть. Найбільш ймовірно, що на ділянці організують почерговий човниковий рух одним тунелем в обидві сторони.

Поворозник повідомив, що зупинятимуть рух одним тунелем, а не двома одночасно. Це питання організації роботи в частині перевезення пасажирів.

За його словами, будуть тимчасові проїзди, інша схема організації руху. Він зазначив, що поїзди ніде не розвертатимуться, вони по черзі проїжджатимуть цю ділянку по одному тунелю.

Нова схема організації руху передбачатиме довші інтервали між поїздами. "Київпастранс" організує додаткові маршрути наземного транспорту.

Очікується, що роботи почнуться влітку 2024 року.

Ситуація в столичному метро: коротко

  • У Київському метрополітені 8 грудня відбулася розгерметизація тунелю. Так, того ж дня перекрили рух між станціями "Либідська" та "Теремки" через підтоплення ділянки однієї з гілок метро. Директор комунального підприємства "Київський метрополітен" Віктор Брагінський зазначив, що проблеми там почалися одразу після здачі лінії в експлуатацію.
  • Крім цього, Брагінський розповів, що наразі фахівці не розглядають такий варіант, як будівництво нового тунелю, і не бачать для цього причин.
  • 26 грудня стало відомо, що "Київський метрополітен" розірвав договір з "Київметробудом". Йдеться про будівництво гілки метро на Виноградар. Основною причиною називають те, що стався зрив термінів будівництва. Проте "Київський метрополітен" вже встиг перерахувати аванс.