Renault Koleos: тест-драйв

20 лютого 2013, 09:52
Читать новость на русском

Renault Koleos - перша спроба французької компанії поборотися за клієнтів у надпопулярному сегменті кросоверів. Коли авто з'явилося на ринку 2008-го року, на нього одразу полетів рій критичних стріл. Обговорювали все: від суперечливої зовнішності до чудернацької назви.

Популярність такого авто залишала бажати кращого. Тож французи вирішили виправити ситуацію, кардинально змінивши зовнішність кросовера.

Рестайлінг, щоправда, стосується лише передньої частини. Зокрема, з'явилась нова, виразніша решітка радіатора. Саме вона й формує головне враження від кросовера. Лише потім помічаєш інші фари та бампери.

Чи кращим став Koleos? Питання смаку, однак помітнішим - точно.

Як би там не було, але у французького паркетника завжди у пріоритеті було інше - комфорт та зручність перебування в авто.

І дійсно, у салоні це більше мінівен, аніж кросовер. Тут безліч ємностей та ящичків, загальний об'єм яких сягає 70 літрів. Зручні столики у спинках передніх сидінь, спеціальне панорамне дзеркальце для огляду задніх сидінь.

Високо встановлені передні крісла - комфортні, мають оптимальну жорсткість та широкий діапазон регулювань. Щоправда, посадка за кермом специфічна: на педалі доводиться наступати зверху.

Що ж до задньої частини салону, місця для пасажирів стільки, щоб головами не впиратися у дах, а колінами - у передні крісла. Не більше.

Окремої уваги заслуговує багажник Koleos, а особливо - подвійні дверцята. Нижня частина може витримати до 200 кг! А склавши задні сидіння можна позмагатися у місткості з невеликими фургонами.

Яким же цей "кросо-вен" є на ходу? Як і личить сімейному автомобілю, він м'який і тихий, та не спонукає до активного драйву. Енергоємна підвіска пропускає удари лише при різких перепадах висот, зокрема на глибоких ямах.

У гамі двигунів - два агрегати: бензиновий об'ємом 2.5 та дволітровий турбодизель. Останній є ідеальним варіантом - 150 конячок та гігантський обертовий момент дозволять водію впевнено почуватися за будь-яких обставин і не надто турбуватися про розхід, який рідко коли перевищує 8-9 літрів.

Традиційно, серйозне бездоріжжя кросоверам не під силу. Однак Renault Koleos оснащений системою повного приводу від Nissan X-Trail та низкою допоміжної електроніки. Що дозволяє без проблем виїжджати на пікнік за місто, стрибати на бордюри і продиратися засніженими дорогами.

Загалом, Renault Koleos незаслужено недооцінений. Принаймні, він точно не гірший за більшість конкурентів. Лише має свої нюанси.