Renault Latitude: бізнес-клас за ціною сімейного авто
Якщо тривалий час випускати дивне авто, то рано чи пізно навіть найвідданіші клієнти натякнуть, що йдеш не зовсім правильним шляхом.
Для компанії Renault такий момент настав: французи нарешті представили нового флагмана, який замінить чудернацьку модель Vel Satis. На перший погляд нічого особливого у цьому немає. Але це не так.
Передусім варто зауважити, що розкішний хетчбек замінили седаном. А це вже інтригує. Адже французи дуже люблять хетчі - вони їх винайшли і гордяться цим не менше, аніж Ейфелевою вежею.
А коли поглянути на доволі спокійний дизайн новинки, то ситуації стає ще драматичнішою. Седан Latitude - має цілком звичайний вигляд, і про спорідненість з екстраординарною моделлю Vel Satis свідчить хіба що емблема компанії.
Ззовні автомобіль схожий на чотиридверну Laguna після пластичної операції. Але в офіційному релізі новинки постійно згадується "бізнес-клас". Насправді ж, якщо розібратися, модель опинилась десь між сегментами.
З технічної точки зору Latitude ближчий до сімейних автомобілів. Дволітрового бензинового двигуна потужністю 139 конячок явно замало для цього седана. Щоправда, є ще V-подібна "шістка" об'ємом 2.5, але і з нею авто навряд чи виглядатиме серйозним представником бізнес-сегменту.
І все ж у цієї моделі щось від Е-класу таки є. Тризонний клімат-контроль, вбудований у водійське крісло масажер, аудіосистема Bose - знайти сімейне авто з таким рівнем оснащення доволі складно.
А от стартова ціна - цілком на рівні D-класу. $30 500 за великий і добре обладнаний автомобіль - це зовсім небагато.