Renault Megane: тест-драйв

9 травня 2013, 21:05
Читать новость на русском

Renault Megane третього покоління - вже давно не новинка на ринку України. Хетчбек з'явився у продажі ще 2009-го року, а торік пережив фейсліфтинг і отримав новий півторалітровий турбодизель.

Цього ж року французи подарували автомобілю ще одне, не менш корисне нововведення - преселективну роботизовану коробку передач EDC. Ця трансмісія призначена для роботи лише зі згаданим раніше дизельним агрегатом. А головне її завдання - спростити життя водію, зберігши при цьому всі плюси двигуна.

Ззовні Megane з новим тандемом абсолютно не відрізняється від своїх бензинових побратимів. Виразний погляд масивних фар француза органічно доповнюють модні світлодіодні смужки. А завдяки заваленому вітровому склу та заокругленому даху Megane більше схожий на купе, аніж на звичайний п'ятидверний хетчбек.

Єдиний елемент, який вказує на те, що під капотом трудиться дизельний двигун - ось цей шильдик.

У салоні панує спокійна, затишна атмосфера. Однак, стильні форми кузова змусили дизайнерів пожертвувати простором усередині. На передніх пасажирів нависає дах, а заднім доведеться регулярно розминати коліна об спинки крісел. Особливо, якщо водій та його компаньйон - люди високого зросту.

Тим не менше, водійське місце має хорошу ергономіку. Діапазон регулювань крісла та керма - доволі широкий, усі кнопки та важелі під рукою.

Ну, а тепер - найцікавіше. Під капотом "Мегана" - чотирициліндровий турбодизель об'ємом 1.5 літра. Запасом потужності він навряд чи кого-небудь вразить - всього 110 сил. Фішка агрегату - в чудовій тязі: все ж 240 ньютон-метрів!

Однак максимальний обертовий момент доступний лише у вузькому діапазоні - з 2 до 3 тисяч обертів. Не дуже зручно, якщо автомобіль оснащений механічною коробкою. Адже, аби "їхати" - потрібно посилено орудувати важелем. І саме цей аспект повинен спростити шестиступінчатий "робот".

Маємо визнати - це йому непогано вдається. Коробка заточена не лише як сьогодні модно - на економію пального, а й на динаміку. Стрілка тахометра постійно перебуває в оптимальному діапазоні обертів, і, як наслідок, у місті автомобіль може вразити як водія, так і сусідів по потоці.

На трасі все ж відчувається скромний запас конячок, хоча в межах дозволених швидкостей проблем не виникає ані з обгонами, ані з рухом під гору.

Безперечно приємний бонус - помірний апетит "Мегана". Шість літрів на "сотню" - чудовий показник для міста. І навіть у заторах двигун відмовляється споживати більше 8-ми літрів.

На трасі справи ще кращі. При спокійному режимі їзди 4,5 літри - легко досяжний результат. Ну, а якщо добряче працювати правою ногою, то все ж можна змусити мотор "їсти" більше 5-ти літрів.

Порадує власника такого "Мегана" і добре збалансована підвіска. Хетч непомітно ковтає дрібні нерівності на дорозі і м'яко погойдується на серйозніших. Енергійне маневрування - теж не порожня фраза для цього автомобіля. Авто жваво реагує на найменші відхилення керма. Втім, все ж помітно, що дизельний двигун додав до передньої частини спритного хетча кілька зайвих кілограмів. Зокрема, на крутих поворотах відчувається недостатня поворотність.

Ціни на Renault Megane стартують з позначки – 175 000 грн. А версія з дизелем і роботом обійдеться в 189 500 грн.