Родзинкою Азійського авіасалону стали нові безпілотники

19 лютого 2012, 12:35
Читать новость на русском

Найбільший Азійський авіасалон - в одній з найменших країн світу. Цьогоріч Сінгапурська експозиція зібрала 59 авіагігантів, серед яких Boenig та Airbus.

Відвідувачам продемонстрували новітні літаки, гелікоптери, суперсучасну бортову електроніку і вперше на цьому авіасалоні - безпілотники.

“Азійсько-Тихоокеанський ринок безпілотних літальних апаратів - другий за величиною. Ми поступаємось лише США. Згідно з прогнозами, щороку наш ринок зростатиме на 4% і в наступному десятилітті сягне $80 млрд”, - каже організатор Сінгапурського авіасалону Джиммі Ло.

Безпілотник "Гермес 900"

Один з найцікавіших безпілотників - "Гермес 900", виробництва ізраїльської компанії Elbit. Апарат може розвивати швидкість 220 км/год. і перебувати в повітрі до 36 год. На борті - обладнання для патрулювання з повітря та розвідки. Крім того, "Гермес 900" можна оснастити ударними комплексами.

Гелікоптер X200

Куди ж без китайців? Yotais - перша компанія з Піднебесної, яка вийшла на міжнародний ринок зі своїми безпілотниками. На авіасалон китайці привезли топову розробку - гелікоптер X200.

Можливо, він нагадує іграшку, але ціна та можливості у нього зовсім не дитячі. За $900 тис. можна отримати роботизований гелікоптер з купою систем спостереження на борті. А за $1,7 млн апарат оснастять зброєю та додатковими джерелами живлення.

“Так, ми визнаємо, що китайські технології відстають від лідера галузі - США. Але ми впевнені у своїй продукції. Це складні апарати зі сучасною технікою на борті. Приміром, X200 значно технологічніший від багатьох представлених тут безпілотників. До речі, ми вже отримали замовлення від Північної Кореї на 8 таких гелікоптерів”, - сказав головний виконавчий директор компанії Yotais Зяо Ян.

Загалом на авіасалоні представили близько сотні безпілотних літальних систем. Чому такий ажіотаж? Бо за ними майбутнє. Такі апарати значно дешевші в експлуатації і часто ефективніші від пілотованих літаків.