Зокрема, росіяни не задоволені існуючими логістичними шляхами. Про це 24 Каналу заявив депутат Запорізької обласної ради Аскад Ашурбеков.
Читайте також Хочуть убезпечитись від снарядів: чи допоможе росіянам нова залізниця на окупованих територіях
Навіщо окупантам нова залізниця
Як зазначив Аскад Ашурбеков, насамперед можна говорити, що існуючі логістичні ланцюжки не задовольняють росіян, бо фактично перебувають під вогнем ЗСУ.
У нас насправді є достатньо залізничних колій, автомобільних шляхів, які дозволяли росіянам перекидати необхідну кількість техніки. Сьогодні вони намагаються будувати щось нове, тому що влучні удари ЗСУ ламають цю логістику. Це свідчить про те, що ми досягаємо мети розрізати ці логістичні ланцюжки ворога,
– сказав він.
Також це будівництво має пропагандистську мету. Попри ситуацію на полі бою та те, що жителі тимчасово окупованих територій чують наближення ЗСУ, росіяни продовжують імітувати, що збудують щось значуще.
Крім того, це означає, що загарбники не відмовляються від наміру посилити інфраструктурний вплив на тимчасово окупованій частині Запорізької області. Ця залізниця може посилити обороноздатність росіян. Однак ЗСУ знайдуть спосіб, як завадити планам ворога.
Аскад Ашурбеков про нову залізницю росіян: дивіться відео
Росія будує нову залізницю: головне
- Радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко повідомив, що окупанти мають проблеми з логістикою, тому почали будувати пряме залізничне сполучення на заміну Кримському мосту. Гілка матиме такий маршрут: Маріуполь – Волноваха – Розівка на Запоріжжі – Мелітополь і Бердянськ – Крим. Крім того, Волноваха матиме сполучення з Донецьком на півночі.
- Андрющенко розповів, що росіяни зводять залізничний міст біля селища Гранітне в Маріупольському районі. Фактично ворог поновлює стару гілку, яка працювала ще за радянських часів та діяла до початку повномасштабного вторгнення. За його словами, нова колія може запрацювати у листопаді, якщо ЗСУ не завдадуть удару.
- Зауважимо, що раніше посадовець зазначав, що у випадку здійснення цього наміру загарбників це дозволить включити існуючу гілку Маріуполь – Асланове – Кальчик – Волноваха в пряме сполучення з Таганрогом та Ростовом-на-Дону. Це означатиме кардинальне зниження залежності від залізничного сполучення Кримським мостом.