Про це 24 Каналу сказав авіаційний експерт Костянтин Криволап, зауваживши, що Су-34 перебувають на аеродромах "Міллерово", "Морозовськ" та "Балтимор", які розташовані ближче до українського кордону. Також ворог нарощує виробництво "Іскандерів".
Дивіться також Чи здатна Росія підготуватись до ударів далекобійною зброєю
Як протистояти ударам КАБами
Авіаційний експерт зауважив, що якщо літаки Су-34 базуватимуться на інших аеродромах, то на них неможливо робити регламентні роботи, обслуговування літаків, тобто там є проблеми.
Росіяни будуть змушені повертатися на аеродроми "Міллерово", "Морозовськ" та "Балтимор". Україні треба зброя, якою можна бити по цих аеродромах. Всі інші – не такі важливі з погляду можливостей та ефективності,
– мовив Криволап.
Су-34 – це найефективніша платформа росіян для ударів КАБами, але також авіаційні удари окупанти можуть завдавати за допомогою Су-24М, яких у Росії доволі багато.
Проте літаки Су-24М вже застарілі. Росіяни використовують переважно версію розвідника Су-24МР. Втім, навряд чи росіяни почнуть активно використовувати Су-24 для бомбардувань, тому що вони наражатимуться на серйозні ризики знищення.
Їх можна використовувати для скидання КАБів, але це нова логістика, аеродроми треба пристосувати для їх використання. Це додаткові проблеми,
– зазначив авіаційний експерт.
Він пояснив, наскільки Patriot могли б обмежити можливості росіян використовувати КАБи.
Якщо керовані авіабомби скидають з відстані 40 кілометрів від лінії бойового зіткнення, щоб на 50 – 60 кілометрів закинути бомбу, то тоді Patriot, який діє по таких цілях на відстані 160 кілометрів, повинен бути розташований на дистанції до 120 кілометрів від лінії бойового зіткнення,
– розповів Криволап.
Це крайня дистанція, з якою може працювати Patriot, але кожне включення фіксуватиметься і тоді ракети Х-31П та "Іскандери" наземного базування діставатимуть до цих системи ППО, тож їх треба досить серйозно захищати. Крім того, Patriot може працювати одночасно й по аеродинамічних, й по балістичних цілях, але це спричинятиме додаткові ризики.