Розширення онлайн-послуг від "Укрзалізниці": чого чекати українцям
Акціонерна компанія "Укрзалізниця" планує розширити перелік своїх онлайн-послуг. З анонсованого – запровадження послуги "лист очікування", а також "квитки на групу".
Наприклад, послуга "лист очікування" дозволить пасажиру не оновлювати сайт постійно, а отримати повідомлення про появу у продажі необхідних йому проїзних документів, повідомив голова правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.
Читайте також: Експерт розкритикував "Укрзалізницю" за неефективне управління
Також він повідомив, що на сайті "Укрзалізниці" можна буде замовити квитки на групові перевезення пасажирів, а також придбати місця для людей з інвалідністю, крім того, замовлення перевезення авто у вагоні-автомобілевозі.
Загалом національний перевізник планує змінити систему вантажних перевезень. Відтак це дозволить перейти від традиційної системи місячного планування до системи управління замовленнями на період фрахтового року.
"Укрзалізниця" планує покращити онлайн-послуги
Кравцов наголосив, що більшість опцій мають активувати вже 2019 року.
До слова, спальний поїзд "Київ – Варшава" увійшов до списку кращих нічних поїздів Європи. Загалом у списку найкращих маршрутів 20 поїздів.