Переможець Валерій - вже 3 роки користується велосипедом як основним засобом пересування. Каже - любов до роверу - це сімейне. Навіть діловий стиль, якого мусить дотримуватися на роботі не заважає сповідувати спортивний спосіб життя.

"Багато дуже переваг. Це в першу чергу для здоров'я корисно. Важливу роль відіграє те, що сімейний бюджет зберігається, тому що економія на бензині. Ну, і природа теж. Менше вихлопних газів, менше корків", - ділиться переможець конкурсу "Велопрацівник-2011". Валерій Матвєєв.

Єдина та одвічна проблема, з якою стикається Валерій та інші учасники конкурсу - відсутність велодоріжок. Відтак, впевнені організатори конкурсу, чим більше вдасться залучити людей до вело їзди, тим краща буде велосипедна інфраструктура у столиці. Столична влада вже обіцяє до 2012 року в Києві почнуть діяти 17 веломаршрутів, які охоплять 62 вулиці міста. Їхня загальна протяжність становитиме понад 160 км. В асоціації велосипедистів сподіваються, що обіцянки не залишаться на папері.

"Мета: взагалі залучити більше людей їздити на роботу на велосипеді. Багато людей користуються велосипедом виключно як видом відпочинку, але вони не використовують велосипед для щоденних пересувань на роботу, тому що вони бояться, бо у місті недостатня кількість велодоріжок", - пояснює голова Асоціації велосипедистів Києва Ірина Бондаренко.

Кампанія "Велопрацівник-2011" проходить у рамках святкування Європейського тижня мобільності в Києві. Його мета залучити до використання екологічного виду транспорту якомога більше киян.