Переможці отримали мікрогранти по 40 тисяч гривень кожен.

Читайте також: Українські виробники завойовують прихильність споживачів на міжнародному рівні

"Багато хто хоче реалізувати проект. Багато хто бачить це як ідею, але не всі стикалися з такими поняттями, як бізнес-план, як рентабельність, як точка самоокупності проекту. Ми, як компанія, зацікавлені, щоб успішними були не тільки ми, як підприємство, щоб успішними були села і люди навколо нас", – наголосила директорка зі зв’язків з громадськістю та КСВ ПАТ "Миронівський хлібопродукт" Альона Кузьменко.

Організатори конкурсу відзначили різноманітність ідей – від дрібних аграрних проектів до будівництва сільських ГЕС.

Планується встановити гідротурбіну на 32 кіловата. Кількість електроенергії, яка планується вироблятися, близько 90 тисяч кіловат на рік,
– зазначив переможець конкурсу з села Клебань Петро Халаман.

А ось Володимир мріє забезпечити городян спаржею українського виробництва.

"Це культура і лікарська, і овочева. Вона дуже популярна і в Європі, і поступово популярність зростає в Україні. Спаржа в Україні зараз дорожча, ніж у Європі", – сказав один з переможців конкурсу Володимир Білко.

Читайте також: Українських ІТ-розробників підтримав мобільний оператор

Переможцями конкурсу стали 20 найкращих проектів.

Відсотків на 70 зі складу проектів люди вже мали бізнес. І вони або розширяли асортимент, або впроваджували нову послугу, або вирощування нової культури,
– прокоментував голова правління ГО "Спілка підприємців "Стіна" Олександр Печалін.

Надалі у компанії Миронівський хлібопродукт обіцяють не лише підтримувати сільських підприємців, а й розширювати географію проведення конкурсу в регіонах своєї присутності.