Синдром Дауна не перешкода, щоб стати обличчям відомого б'юті-бренду

15 квітня 2016, 03:34
Читать новость на русском

Джерело:

Mashable

32-річна модель і колишня атлетка Спеціальних олімпійських ігор Кеті Міді стала обличчям б'юті-кампанії бренду засобів із догляду за волоссям.

Ця рекламна кампанія зруйнувала всі бар'єри і стереотипи, адже небагато відомих брендів відважаться на такий крок.

Коли ми запускали продукт, ми планували відзняти ще один традиційний пін-ап, але щойно розпочали роботу і замислилися над девізом кампанії — "Безстрашність" — все одразу стало зрозумілим. І ми показали безстрашність самої Кеті,
— розповіла CEO виробника косметики для волосся Beauty & Pin-Ups Кенні Кан.

Продукція, із зображення Кеті користується неабиякою популярністю, а сама модель після зйомок вже встигла стати героїнею не одного телешоу.

We knew her when! #TBT to Chicago a few weeks ago, when Katie killed it at America's Beauty Show and introduced our industry to her fearlessness. Now the entire WORLD knows that beauty belongs to everyone. <3

Опубліковано Beauty & Pin-Ups 14 квітня 2016 р.

Дивіться також: Розчулює до сліз. Зворушливий ролик про людей з синдромом Дауна