Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Скільки партія Тимошенко витратила на "Новий курс": відомі суми

      Скільки партія Тимошенко витратила на "Новий курс"
      Скільки партія Тимошенко витратила на "Новий курс" / Ua.news.liga.net

      Протягом квітня-червня 2018 року політична партія "Батьківщина" витратила 32 мільйони гривень, з яких 22 мільйони пішло на презентацію "Нового курсу" – розміщення білбордів та реклами на телебаченні й радіо.

      Про це повідомляє "Чесно" з посиланням на фінансовий звіт "Батьківщини", розміщений на офіційному сайті партії.

      У "Чесно" зазначили, що у 2018 році "Батьківщина" суттєво наростила активність, яка насамперед пов’язана із організацією презентації "Нового курсу України" та з її інформаційним супроводом.

      Читайте також: Рейтинг Тимошенко насправді не надто високий, – експерт

      Акцент у діяльності "Батьківщини" та у витратах партії спрямований на особу Юлії Тимошенко. Це свідчить про завчасний старт президентської виборчої кампанії задовго до її офіційного оголошення.

      Так, під час презентації "Нового курсу" обслуговування заходу та оренда приміщенн обійшлися "Батьківщині" у 1,25 мільйона гривень. Більше 700 тисяч гривень партія витратила на оренду виставкового комплексу "Експо Плаза", 175 тисяч – на кейтерінг (харчування), та ще 350 тисяч – на організацію заходу, звукове обладнання, відеотрансляцію тощо.

      Тимошенко
      Презентація "Нового курсу України"

      Майже 4 мільйони "Батьківщина" витратила на друк та розміщення зовнішньої реклами. Найімовірніше, мовиться про розміщення білбордів та сітілайтів із анонсом презентації "Нового курсу", який відбувся 15 червня.

      Тимошенко реклама
      Реклама Тимошенко

      Проте найбільшими витратами "Батьківщини" стала реклама на телебаченні та радіо – 17,4 мільйона гривень. Таку суму перерахувала партія медіаорганізаціям напередодні презентації "Нового курсу" та протягом наступних 2 тижнів після неї.

      Читайте також: Зарплата для депутатів: хто і скільки отримав у липні

      Більшу частину цієї суми "Батьківщина" перерахувала компанії "Старлайт бренд контент" (11,5 мільйона гривень) та "Глобал медіа груп" (5,7 мільйона гривень).

      Загалом на рекламу в 2 кварталі в "Батьківщині" витратили більше 21 мільйона гривень, зокрема, телеканал "Інтер" отримав у квітні від партії 1,1 мільйона гривень.

      У "Чесно" припустили, що промоція "Нового курсу" обійшлася партії ще дорожче, оскільки звіт охоплює період з квітня по червень 2018 року, а в липні по всій Україні з’явилася нова хвиля зовнішньої реклами від Тимошенко.

      Реклама Тимошенко
      Реклама Тимошенко

      Джерело: 24 канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук