Смачно, цікаво, інтерактивно: бренд "Живчик" долучився до фестивалю "Мамазліт на набережній"
Джерело:
ТМ "Живчик"Бренд "Живчик" вже традиційно підтримує проведення різноманітних соціальних, спортивних та благодійних заходів для українських родин. Зокрема цього разу він став партнером сімейного фестивалю "Мамазліт на набережній".
Фестиваль відбувся 2 вересня у Києві. Його учасниками стали родини з дітками, від немовлят до підлітків. Як зазначають у соцмережах бренду, кожен гість знайшов для себе цікаві та корисні заняття: яскраві фотозони, ігри, розваги, активності з улюбленими бренд-героями й безліч подарунків, зокрема і від бренду "Живчик".
Читайте також Бренд "Живчик" активно підтримує сімейні заходи
Тимчасові татуювання, аквагрим та цікаві активності – "Живчик" став партнером сімейного фестивалю
Гостей заходу приємно вразила бренд-зона "Живчик", на якій можна було зробити фото на згадку та відчути себе справжнім байкером. Не лише діти з радістю сідлали "залізного коня", але і їхні батьки.
"Живчик" – перший і єдиний в Україні бренд, який об’єднує напої з корисними властивостями. Соки у поєднанні з екстрактами ехінацеї, шипшини та обліпихи здійснюють сприятливий вплив на організм і насичують його вітамінами, зміцнюють імунітет, дивують неймовірним яблучним смаком та дарують щасливі моменти спілкування з найріднішими,
– зауважують у соцмережах бренду.
Живі та яскраві кадри – спогади на все життя / Фото ТМ "Живчик"
Справжньою зоною натхнення та творчості фестивалю став артпростір, у якому усі охочі могли отримати тимчасові татуювання із зображенням героїв бренду "Живчик", тематичний аквагрим, провести час за розмальовками чи просто відпочити на комфортних пуфах. Також чималою популярністю користувався активний квест від бренду.
Діти із задоволенням проходили цікаві завдання, за виконання яких отримували різноманітні подарунки й улюблені напої "Живчик". Але особливо запам’ятався учасникам заходу "Мамазліт на набережній" бренд-герой "Живчик",
– додають у повідомленні.
Він розважав дітей, фотографувався та танцював з ними, роздавав кольорові повітряні кулі та неабияк веселив усіх присутніх. Чисельність відвідувачів в день проведення заходу вражає – близько 9 000 осіб стали частиною фестивалю.