Світовим брендам нині вигідніше йти з ринку росії, ніж залишатися, – репутаційний радник
Однозначно правильно вчинили ті бренди, які вже пішли з росії. Це єдиноправильне рішення для будь-якого міжнародного бізнесу, який хоче працювати у світі.
Про це 24 каналу розповів антикризовий та репутаційний радник Сергій Біденко. Він також додав, якщо говорити про помилки тих, хто ще не покинув російський ринок – це тягне за собою репутаційні ризики, за якими так чи інак додається фінансова складова.
Читайте також Понад 70 світових брендів вийшли з Росії: перелік
Умовно, візьмемо, як приклад McDonalds або ж Shell – вони лише зафіксували фінансові втрати. Ті, хто ще залишається в росії – на них дуже сильно тиснутиме ринок або ж влада їх країни. Як, наприклад, це відбувається з бізнесами із Великої Британії,
– каже Біденко.
Аналітик каже, що ця країна робить так, що за будь-які юридичні зв'язки чи допомога росіянам – загрожує майже кримінальна справа.
Не лише бренди йдуть із росії, а й країни відвертаються від кровожерливих росіян: дивіться відео
"Щодо грошей – будь-яка аудиторська компанія вкаже на найменшу ланку, яка пов'язує бізнес із росією. Якщо це зафіксують аудитори, то ці дані блискавично потраплять в усіх інвестиційні фонди та банки", каже Сергій Біденко.
Репутаційний радник пояснює, що вартість грошей цієї компанії зросте максимально, бо мало хто захоче потрапити під вторинні санкції і доведеться, як росія, бігати по африканських країнах, аби знайти союзника.