Крім професорки фізичної антропології Белградського університету Софії Стефанович і її колег над проєктом працювала науково-дослідна компанія 3Lateral, яка входить до складу Epic Games. Інструмент дозволив їм відтворити не тільки зовнішність давно померлої людини, але й міміку.
Цікаво Epic Games відкрила ранній доступ до MetaHuman Creator для створення реалістичних персонажів
Деталі
- Скелет людини виявили в Східній Сербії, на березі річки Дунай.
- Через свою незвичайну позу у формі лотоса зі схрещеними ногами археологи назвали чоловіка "шаманом".
Скелет "шамана" знайшли у позі лотоса / Кадр з відео Unreal Engine
- Вивчивши скелет, антропологи з'ясували зріст і вагу людини. Крім того, дізналися, що чоловік харчувався в основному морепродуктами.
- Спершу антропологи створили глиняне погруддя чоловіка. Для цього вчені провели реконструкцію обличчя, відновивши риси з урахуванням фізіологічних даних. На об'ємну копію черепа накладалися шари матеріалу, відтворюючи голову в реальному її розмірі.
- Потім модель відсканували для створення цифрової версії в програмі MetaHuman.
- За допомогою цифрових інструментів фахівці відтворили більш реалістичну шкіру, волосся, зуби та зморшки "шамана" на основі аналізу його ДНК.
- Потім модель анімували в MetaHuman з використанням попередньо встановлених пресетів. Таким чином обличчя змогло рухатися та демонструвати різні емоції.
Процес створення віртуальної моделі людини показали в окремому ролику: відео
В Epic Games також реалізували можливість взаємодіяти з цифровим персонажем за допомогою смартфона, що продемонстрували на одній з виставок.