Власне, вранці 12 грудня люди почали помічати, що не можуть подзвонити до когось чи скористатись інтернетом, якщо їхній мобільний оператор – Kyivstar. У компанії перепросили за тимчасові незручності.

Дивіться також Що робити користувачам Kyivstar, у яких зник зв'язок

Чому перестав працювати Київстар

Як констатувала у соцмережах пресслужба мобільного оператора, спеціалісти працюють над усуненням проблеми. Тому скоро інтернет-зв'язок і можливість телефонних дзвінків повинні відновитися.

Стався технічний збій. Можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння,
– йдеться у повідомленні.

Що робити, якщо зник зв'язок

  • Вимкніть автовибір мережі. Це можна зробити в налаштуваннях вашого мобільного девайсу. Чи у вас айфон, чи телефон на системі Android – це суттєвої ролі не відіграє.
  • Оберіть вручну ту мережу, якою б ви хотіли користуватися задля під'єднання до інтернету та телефонних дзвінків.
  • Якщо вам не вдалося під'єднатися до мережі, то спробуйте обрати іншого оператора. Також можна перезавантажити телефон.
  • Перевірити з'єднання можна, зробивши телефонний дзвінок або відправивши повідомлення.

Що робити у разі зникнення мобільного зв'язку
Що робити у разі зникнення мобільного зв'язку / Картинка 24 Каналу