Журналісти Техно 24 обрали для вас найцікавіші тези журналістів Engadget.
До теми: Найкращі флагманські смартфони 2019 року – підбірка Техно 24
Найгірші ґаджети 2019 року
Перший в світі смартфон з складним екраном, став головним розчаруванням року. Ґаджет за 2 000 доларів виявився крихким і нефункціональним. Його екран ламався ще на стадії тестування.
До слова, одразу після Samsung свою версію гнучкого пристрою представив і китайський вендор Huawei. Смартфон Mate X вийшов набагато продуманішим за південнокорейський смартфон.
- Microsoft Surface Pro X
Планшет на Windows 10, продемонстрував несумісність деяких додатків Windows з ARM-процесором. Під час тесту журналіст Engadget навіть побачив "синій екран смерті".
Позбавлений підтримки сервісів Google через торговий конфлікт між США і Китаєм, з відмінного смартфона перетворився в дорогу цеглу. У смартфона є чотири потужні камери і 5G, але немає звичного набору додатків для Android.
Однак компанія Huawei активно працює над цією проблемою і вже представила альтернативи популярному магазину додатків Google Play Store та навіть анонсувала власне хмарне сховище. Як запевняють в компанії, всі майбутні пристрої Huawei і надалі працюватимуть на базі операційної системи Android, однак із значними вкрапленнями попередньо встановлених додатків Huawei.
- Google WearOS
В 2019 році операційка так і не отримала нові функції та як і раніше розряджає смарт-годинники дуже швидко. Ймовірно, в 2020 році компанія зробить ставку на натільні пристрої.
Хмарний стрімінговий сервіс, теж не виправдав очікувань. Google поспішала запустити Stadia, але сервіс вийшов сирим, і йому не вистачає стабільності і сумісності, пишуть оглядачі.
Що відомо про Google Stadia? Це хмарний ігровий потоковий сервіс від компанії Google, раніше відомий під назвою Project Stream. Сервіс став доступний 19 листопада 2019 року в 30 країнах. Ігри сервісу доступні для різних пристроїв: ноутбуків, настільних комп'ютерів, телевізорів, планшетів і телефонів.
Особливістю сервісу представники компанії називали можливість стрімінгу комп'ютерних ігор на пристрій користувача у роздільній здатності 4К і 60 кадрах в секунду. Компанія також обіцяла можливість отримання відеозображення у розширенні 8К і 120 кадрів в секунду.
Про доступність Google Stadia на українському ринку наразі нічого не відомо.
Однією з претензій з боку гравців стала роздільна здатність: як виявилося, багато ігор не підтримують обіцяний формат 4K при 60 fps. В чому справа? Представники Google запевняють, що проблема в розробників.
Читайте також: Гучні ігрові провали 2019 року: рейтинг Техно 24
Розробники, що займаються іграми для Stadia, намагаються забезпечити кращий потоковий досвід для кожного тайтла. Як ви бачите на всіх платформах, це включає в себе різні методи досягнення найкращої якості. Ми надаємо розробникам свободу в цій справі на Stadia, і вражені тим, чого вони змогли досягти вже зараз,
– заявили в Google.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно