У мережі з'явилося відео, де жінка використовує смартфон для активації дозатора з туалетним папером. Після сканування QR-коду їй пропонують вибір: заплатити кілька центів або переглянути рекламу, розповідає 24 Канал з посиланням на Instagram сторінку China Insider.
Дивіться також Сонячні моря в пустелі: як Китай будує нове енергетичне майбутнє та що за цим стоїть
Навіщо змушувати людей дивитися рекламу в туалеті?
Сам процес займає лише кілька секунд. Хоча точне місце зйомки невідоме, ця технологія є вирішенням проблеми крадіжок туалетного паперу, що є давньою соціальною проблемою в Китаї.
За даними медіа, ця система призначена для зменшення відходів, оскільки раніше деякі люди зловживали безкоштовним папером. Проблема крадіжок існує роками. Ще у 2017 році видання The New York Times писало, що менеджери парків у туристичних зонах стикалися зі швидким зникненням запасів туалетного паперу.
Проте винуватцями виявилися не туристи, а місцеві мешканці, які користувалися безкоштовними туалетними засобами. Один із працівників тоді зазначив, що люди, які крадуть папір, жадібні, адже це громадський ресурс, і потрібно запобігати марнотратству.
Інше джерело CNN пояснювало, що десятиліття бідності в Китаї виробили у деяких людей звичку надмірно користуватися будь-якими доступними суспільними благами.
Варто також враховувати, що туалетний папір у громадських вбиральнях Китаю – рідкість. Більшість закладів працює за принципом "принеси свій папір", тому добре обладнані туалети стають головною ціллю для крадіїв.
Схоже, що рекламні технології стануть частиною зусиль з пом'якшення цієї проблеми, доки суспільство не навчиться ділитися.


