Одна зірка

Згідно з даними компанії Sensor Tower, що займається дослідженням ринку, 78% усіх відгуків про перейменований додаток X для iOS у США були однозірковими з 24 липня, дня офіційного ребрендингу. Раніше цей показник складав 50%, відображаючи скарги користувачів на численні зміни, яких зазнав Twitter під керівництвом Маска.

Дивіться також Інтернет-рейдерство: Ілон Маск відібрав у користувача нікнейм, яким той володів з 2007 року

Нові відгуки є прямою реакцією на ребрендинг, зазначають аналітики, оскільки користувачі пишуть, що вони засмучені новим логотипом і назвою.

  • "Поверніть ПТАШКУ", – пише один з користувачів.
  • "ПОВЕРНІТЬ НАМ ПТАХА!!!" – кричить інший.
  • "Що таке X?" – запитує третій рецензент.
  • "Хороший додаток став поганим", – додає четвертий.
  • "Потворно", – йдеться в іншій скарзі, за якою слідує ще одна, котра називає оновлений бренд "пожежею на смітнику", і так далі.

Однак поряд із цим компанія отримала й позитивні новини: дані Sensor Tower показують, що після ребрендингу кількість встановлених додатків X по всьому світу зросла на 20% за тиждень. Також на 3-4% збільшився щотижневий приріст користувачів. Точна їх кількість загалом і кількість активних сторінок невідома, але раніше нова генеральна директорка компанії Лінда Яккаріно заявила, що використання сервісу начебто досягло історичного максимуму, після чого те ж саме повторював і Маск.

Попри таке зростання, аналіз Sensor Tower також виявив, що час, витрачений на одного користувача, впав на 7% за тиждень, а щоденні сесії на одного користувача впали на 6% після перейменування на X.