Як повідомляє 24 канал з посиланням на російські ЗМІ, аналітики також відзначили, що попри всі спроби блогерів перевести свою аудиторію на інші майданчики за ними пішли тільки найвідданіші шанувальники, яких виявилося всього 3-7% від загальної бази користувачів.
Не пропустіть Росія може заблокувати сервіс вимірювання швидкості інтернету SpeedTest: що порушила компанія
Що буде далі
На думку експертів, заробітки блогерів ще дуже нескоро повернуться на колишній рівень, якщо взагалі повернуться. Зростаюча аудиторія російських платформ та підписок цьому також не посприяє. Річ у тім, що більшість компаній припинила інвестиції в Росію, а то й повністю покинула країну. До цього списку кожного дня приєднуються нові компанії та сервіси. Саме рекламні бюджети цих організацій складали більшу частину заробітку блогерів.
Після блокування соцмереж Meta, яку нещодавно визнали в Росії екстремістською організацією, кількість користувачів російських аналогів суттєво збільшилася.
- Кількість відвідувачів у Rutube збільшилась на 64% за останній місяць.
- Аудиторія платформи Boosty (платформа монетизації авторського контенту від сервісу Donationalerts, що входить до складу "ВКонтакте") теж суттєво зросла.
Цікаво, що після блокування соцмереж росіяни стали активно користуватися VPN-сервісами. З січня 2022 року на початок квітня кількість користувачів VPN-сервісами зросла в 53,5 раза.