YouTube втрачає гроші

Відомо, що рекламні доходи відеохостингу YouTube, що належить Alphabet, у третьому кварталі на тлі сповільнення економіки впали до 7,07 мільярда доларів. Минулого року за аналогічний період компанія заробила 7,2 мільярда доларів.

Не пропустіть Як захистити свій смартфон від стеження та вірусів: 3 поради про кібербезпеку

Нова можливість заробітку

Стримінговий сервіс тестує нові схеми нарахування комісії для блогерів, які продають ті чи інші продукти з використанням реферальних посилань, інтегрованих у відео. У самій YouTube інформацію поки не коментують.

Нові дані з'явилися через кілька місяців після того, як YouTube надала можливість авторам контенту заробляти на відео Shorts – було анонсовано можливість додавання в короткі ролики реклами, творці контенту отримують 45% від доходу.

Усі женуться за TikTok

YouTube відчайдушно конкурує з сервісом TikTok, який свого часу досить несподівано для великих майданчиків стрімко набрав популярність – згодом його аудиторія перевалила за 1 мільярд активних користувачів щомісяця.

Очевидно в Google не могли сидіти склавши руки. Було створено аналог під назвою Shorts, який компанія одразу ж взялася активно розвивати виділивши на це значну суму. Формат коротких відео залишається популярним тож і Shorts, ймовірно, найближчим часом не приєднається до кладовища закритих проєктів Google, куди зовсім нещодавно додалася сумнозвісна Stadia.