Соцмережа інтегрована в звичайний додаток "Яндекс", у ній є 5 розділів: френдстрічка з публікацій користувачів, розділ Smart matching (аналог "Тіндера" для знайомств), знак плюса для створення своєї публікації, повідомлення та налаштування. Про це повідомляє "Новая газета".
Читайте також: У Telegram стався масовий збій у всьому світі
Користувачеві не потрібно реєструватися в "Аурі" – профіль людини створюватиметься на базі тих даних, які зібрав"Яндекс". Стрічку друзів в "Аурі" формуватиме не сам користувач, а технології на основі штучного інтелекту і нейромереж, виходячи з інтересів людей і геолокації.
Правила користування соцмережею досить суворі. Тут обмежені образи і ненормативна лексика, "низька" лексика, а також "грубі формулювання і жаргонні висловлювання ("менти", "наркота", "бабло", "мусор", "відкосити")".
Які обмеження чекають користувачів
У шокуючий контент крім насильства, трупів, хвороб і травм помістили також "процес пологів" і "комахи і тварини, чий вигляд викликає огиду". Також в соцмережі заборонене поширення завідомо неправдивої інформації – наприклад, спроби видати себе за третю особу, інформаційні містифікації, клікбейтні заголовки, але як це будуть перевіряти, невідомо.
Також в "Аурі" заборонена дискримінація за будь-якими ознаками, але при цьому в ній можна обмежувати доступ до своїх публікацій для третіх осіб за статтю, віком та місцем розташування.
Експерти відзначають, що це не перший випадок, коли компанії, які в першу чергу є пошуковими системами, намагаються освоїти і популярну нішу соцмереж, але успішних прецедентів подібного роду не було.
"Яндекс" вже запускав соціальну мережу Я.ру, зараз про неї нічого не чути (її закрили в 2014 році – ред.). Головний конкурент "Яндекса" в ніші соціальних мереж сьогодні – компанія Mail.ru Group, що володіє "ВКонтакте" і "Однокласниками". Якщо "Аура" вистрілить, то "Яндекс" теоретично може стати великому гравцем в цьому сегменті інтернет-ринку",
– вважає засновник агентства "Соціальні мережі" і співзасновник SNMG Денис Терехов.
Однак такі прогнози він вважає наївними, бо за користувачів компанії доведеться конкурувати і з тим же Google, якому належить YouTube, і Facebook, що володіє соцмережею Instagram.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно