У своєму інстаграмі команда наголосила, що натхненням для них стала місцева промислова та архітектурна спадщина – літаки Антонова, київські будівлі Українського інституту науково-технічної експертизи та інформації, відомого як "НЛО" та готелю "Салют" і Державне космічне агентство України. Це концептуальний проєкт, спрямований на дослідження та експерименти.

Цікаво Samsung підтримає клієнтів із порушеннями слуху: яку ініціативу запускає компанія

Що відомо

Джерелом нашого натхнення став могутній АН-225, названий його творцями "Мрія", що означає "Те, що створене уявою, фантазією". Він є об’єктом захоплення для дітей та дорослих в усьому світі протягом останніх кількох десятиліть. Нашим прагненням стало творіння дещо близького до його значущості та унікальності, насамперед за своїм візуальним ефектом,
– пишуть творці.

Концепт електромобіля KRAЇNA / Фото KRAЇNA

Яких-небудь гіпотетичних технічних характеристик немає. Команда наголошує, що це лише концепт. Ніяких конкретних планів та домовленостей про виробництво не укладали.

Над концептом працювали п'ятеро дизайнерів:

  • Максим Шкiндер, який є автором ідеї та дизайнером. Наразі працює старшим дизайнером суперкарів у компанії McLaren.
  • Антон Нiколаєв – дизайнер.
  • Володимир Панченко – моделювання та візуалізація. Працює у компанії Bugatti-Rimac.
  • Вiталiй Енес – візуалізація.
  • Сергiй Воронов – Web-розробка.

В останні кілька років ми бачили приклади спроб створення українського авто групами ентузіастів і небайдужих автомобілістів. Я завжди вважав, що ці проєкт були орієнтиром нових проб і експериментів, поки одна з них не вдасться. Ми об'єднали зусилля з іншими талановитими фахівцями з України, які працюють за кордоном в автомобільних і IT-компаніях, щоб показати, на що здатний колективний розум,
– коментує концепткар Максим Шкіндер.

Концепт електромобіля KRAЇNA / Фото KRAЇNA