Ідея нового сервісу в тому, щоб українці могли швидко та зручно повідомляти про проблеми з отриманням державних послуг, повідомляє 24 Канал. За словами Михайла Федорова, громадяни зможуть активувати голосового помічника простим струшуванням телефону, після чого надиктувати своє місцезнаходження та описати проблему.

Читайте на сайті Штучний інтелект маніпулюватиме людьми, щоб вони приймали потрібні рішення, – дослідження

Як працюватиме новий сервіс?

Система, заснована на штучному інтелекті, автоматично класифікуватиме скаргу за категоріями та надсилатиме її до відповідного міністерства чи органу влади. Відповідальні особи, включно з міністрами, отримуватимуть push-сповіщення через сервіс "Дія.Офіс" про проблеми, з якими стикаються громадяни.

Федоров також наголосив на важливості створення рейтингу державних органів на основі зворотного зв’язку громадян.

Такий рейтинг допоможе чиновникам краще розуміти реальність, у якій живуть їхні співвітчизники, та покращувати якість надання послуг,
– зазначив міністр.

За словами Федорова, голосовий помічник може стати частиною екосистеми Дія, яка вже давно перетворюється на багатофункціональний інструмент для взаємодії громадян із державою.

Розвиток Дія.Офіс

Варто зазначити, що в грудні 2023 року уряд ухвалив постанову про запуск сервісу "Дія.Офіс" для посадовців. На початкових етапах платформа використовуватиметься для авторизації чиновників та забезпечення комунікації з громадянами. У перспективі сервіс включатиме дані про цілі та КРІ кожного міністерства, а також ефективність роботи уряду в цілому.

Дивіться також Нові послуги в Дії, сотні дронів і Мрія: як розвивалася цифрова Україна у 2024 і що буде у 2025

Мінцифри активно працює над впровадженням нових цифрових рішень, які спрощують взаємодію громадян із держорганами та підвищують прозорість і підзвітність влади.