Про це свідчить дослідження, яке провела консалтингова фірма Trust Insights. Експерти проаналізували понад 1,4 мільйона постів з початку січня по середину червня.
Дослідження визначало рівень залучення за загальною кількістю взаємодій з постом, поділене на кількість фоловерів аккаунта на момент постингу.
Цифри. Для прикладу, в середині квітня максимальний середній рівень залучення на аккаунт становив 1,54%. Зараз рівень залучення становить близько 0,9%.
Окрім того, впала і середня кількість взаємодій – на 18% з початку року. При цьому дослідження не пояснює причини падіння. Експерти вимірювали залучення лише постів у стрічці.
Залучення почало падати у травні
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно