Як передає видання Liga.Tech, ця функція в першу чергу цікава представникам бізнесу.
Цікаво Скільки заробив Instagram на рекламі у 2019 році
Таким чином підприємці зможуть повідомляти своїм підписникам про пропозиції за допомогою стікерів в Stories. До речі, ці спеціальні стікери можна знайти серед інших доступних або ж створити нові.
Нова функція в Instagram / tech.liga.net
Коли функція запрацює
Ця послуга вже доступна – потрібно оновити додаток до найсвіжішої версії. Після цього користувач побачить повідомлення з докладною покроковою інструкцією.
Аби замовити їжу, яку ви бачите у стрічці в Instagram, користувачі мають просто натиснути на стікер або перейти на профіль компанії.
До речі, в березні українська аудиторія Instagram збільшилася на півмільйона користувачів і досягла 11,5 мільйона людей.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно