Телефонні дзвінки між Lifecell і стаціонарними номерами невдовзі можуть припинитися

29 грудня 2017, 18:36
Читать новость на русском

У п’ятницю, 29 грудня, "Укртелеком" заявив, що мобільний оператор Lifecell відмовився продовжувати або ж укладати із компанією новий договір про взаємоз'єднання мереж.

Про це повідомляє прес-служба "Укртелекому".

"Не дивлячись на рішення Lifecell припинити договір про взаємоз'єднання мереж "Укртелеком" і Lifecell, починаючи з 1 січня 2018 року, компанія "Укртелеком" продовжить обслуговувати всі дзвінки з мережі Lifecell, в тому числі і міжнародні дзвінки, і дзвінки на номери 0800", – мовиться у повідомленні "Укртелекому".

Читайте також: Яким буде зв'язок у новорічну ніч: прогнози експертів

Там також пояснили, що Lifecell ініціювала припинення дії поточного договору з "Укртелекомом" і відмовилася від укладення нової угоди.

Ми робимо все можливе, щоб швидше вирішити це питання, а до цього часу "Укртелеком" забезпечує зв’язок, щоб спілкуватися у звичайному режимі,
– зазначається у повідомленні оператора фіксованого зв'язку.

Варто наголосити, що у випадку непідписання такого договору абоненти "Укртелекому" не зможуть телефонувати на номери абонентів Lifecell і навпаки.

"Зараз основними проблемами за договором є те, що Lifecell хоче припинити термінацію міжнародного трафіку на своїй мережі транзитом через "Укртелеком". Ми вважаємо, що збереження транзиту міжнародного трафіку забезпечить збереження ринкової конкуренції на ринку пропуску трафіку. З рештою учасників ринку така практика існує", – відзначають в "Укртелекомі".

Ще однією проблемою "Укртелеком" назвав бажання Lifecell підняти ставку інтерконекту за послугою дзвінків на номером 0800 з поточної у розмірі 23 копійки за хвилину до 36 копійок за хвилину. У свою чергу "Укртелеком" пропонує знизити цю ставку до 15 копійок за за хвилину.

До слова, оператор мобільного зв'язку компанія "Vodafone Україна" вирішив змінити тарифи для жителів окупованих територій Донецької та Луганської областей з 9 січня 2018 року.