Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      ТОП-5 українських стартапів, які голосно заявили про себе на світовій арені

      Доки більшість ІТ-компаній України працює на іноземних замовників, деякі все ж наважуються створити власний продукт. І їм це вдається прекрасно.

      Ось лише декілька українських стартапів, які змогли голосно заявити про себе на світовій арені.

      Petcube

      Мабуть, найбільше на слуху зараз Petcube – пристрій, що дозволяє через мобільний додаток стежити за вашим улюбленцем, розмовляти і гратися з ним. Ідея виявилась настільки вдалою, що на платформі Kickstarter кияни зібрали чверть мільйона доларів, ще більше докинули інвестори і вже зараз хлопці продають Petcube по всьому світу.

      Augmented Pixels

      Одеський стартап Augmented Pixels зосередився на технології доповненої реальності для ринку рітейла, нерухомості й дизайну інтер'єрів. Samsung ним уже користується, а National Geographic замовив його собі. Нещодавно команда представила додаток простого управління дронами в приміщеннях і спромоглася залучити для своїх проектів 1 мільйон доларів інвестицій.

      Settle

      23-річний українець Стас Матвієнко зробив усе, аби ваш похід у ресторан не затьмарювали думки про те, що потрібно замовити столик, довго вивчати меню і потім ще чекати, доки офіціант принесе рахунок і решту. Всі ці операції можна провести через додаток Settle. Інвестори вже вклали у розвиток додатка майже півтора мільйона доларів.

      Branto

      У Дніпропетровську натомість подбали про безпеку вашого дому. Пристрій Branto за допомогою камери з кутом огляду 360 градусів, мікрофона та динаміка дозволить вам бачити і чути все, що відбувається в кімнаті. Або ж просто поглянути, чим займаються найрідніші люди, доки вас розділяють кілометри.

      Clicky

      А от одесити з Clicky зробили ще хитріше. Знаючи, що лише кожен п'ятий стартап виживе, вони створили мобільну платформу, що дозволяє аналізувати й заодно монетизувати трафік мобільних додатків та заманювати необхідну для замовника аудиторію. Клієнтом стартапу є відомий інтернет-маркет Alibaba. Хлопці вже зараз зібрали 2 мільйони інвестицій, а до 2017 поставили амбітний план у 50 мільйонів доларів щорічного обороту.

      Читайте також: 24 успішних українських стартапи, на яких найбільше заробили

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук