Toyota RAV4: тільки японці розуміють, для чого цей автомобіль
Інколи "Тойоту" розумом не збагнути. Що і для чого японці зробили з кросовером RAV4 - зрозуміло хіба що їм.
Перед вами - нове покоління паркетника. І якщо бачите його вперше, то, мабуть, думаєте: що вони зробили з дизайном?!
А нічого особливого. Просто запхали новий хетчбек Auris у "Фотошоп", абияк розтягли його у всіх напрямках і отримали профіт.
Далі - салон. Його помітно оновили, встановивши зовсім іншу передню панель і кермо.
Але не покидає думка, що інтер'єр малювали з автомобілів 90-их.
Втім, є і беззаперечні плюси.
Загалом салон став якіснішим і просторішим, особливо для задніх пасажирів.
А от досягли цього японці неоднозначним способом - значно збільшивши габарити автомобіля.
Насправді ж новий RAV4 сконструювали на платформі довгобазової версії попередника.
Рішення дійсно суперечливе, адже тепер у "Тойоти" не залишилось представника у найпопулярнішому сегменті компактних кросоверів.
Автомобіль перескочив одразу в наступний клас і тепер конкуруватиме з такими моделями, як Mitsubishi Outlander, Nissan X-Trail та Hyundai Santa Fe.
Що ж до гами двигунів - тут теж зміни є.
Базовим залишили 2-літровий бензиновий агрегат.
А от замість двигуна 2.4 тепер буде новий мотор 2.5, який вже встановлюють на седан Camry.
Також у Європі RAV4 продаватимуть з парою турбодизелів об'ємом 2 та 2.2 літра.
Хоча це навряд чи стане причиною шаленої популярності автомобіля. Адже, як показує практика, європейцям не потрібні настільки великі японські кросовери, та ще й за чималі гроші.
Так, за найпростіший RAV4 у Європі проситимуть орієнтовно 27 тисяч євро.
В Україні ж продажі автомобіля стартують 1 березня.
РОЗМІРИ
довжина 4 650 мм
ширина 1 844 мм
висота 1 661 мм
колісна база 2 659 мм
кліренс 190 мм
ДВИГУНИ
бензиновий 2.0 150 к.с., 170 Н•м
бензиновий 2.5 180 к.с., 215 Н•м
дизельний 2.0 124 к.с.
дизельний 2.2 150 к.с.
ТРАНСМІСІЇ
6МКПП, 6АКПП, варіатор
передній/повний привід
ЦІНА
від €26 650