Транспортні проблеми в Києві обіцяють вирішити за допомогою наземного метро
Це - міська електричка, що курсуватиме по залізничному кільцю. Першу чергу проекту здадуть в експлуатацію у вересні цього року. Новим транспортом вже проїхались чиновники.
"Наше завдання - об'єднати станції Київського метрополітену, об'єднати автобусні маршрути за допомогою залізниці. У проекті 19 станцій, з 12 буде запущено у вересні, і по кільцю можна буде проїхати за 55 хвилин - годину. У піковий час інтервал між електричками повинен становити від 7 до 10 хвилин", - каже віце-прем’єр-міністр, міністр інфраструктури Борис Колесніков.
Запуск електрички розвантажить на 40% пасажиропотоки основних ліній метрополітену - технічний потенціал дозволяє перевозити майже двісті тисяч осіб на добу. Будівництво перших 12 станцій коштуватиме близько 50 мільйонів гривень. Друга черга об'єкту - майже 150. Рухомий склад частково купуватимуть за кошти держбюджету, частково - за столичні гроші.
"Що стосується першого етапу, маються на увазі ті станції, пересадкові вузли, які готові на сьогоднішній день. Необхідно тільки вирішити питання підвезення пасажирів міським транспортом. А так там вже все готово. Природно, вкладень великих там не потрібно. Було вибрано 12 станцій, які максимально готові для реалізації цього проекту. Наступні сім станцій - необхідно робити підходи і під'їзди", - каже начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин.
Останні сім станцій обіцяють добудувати до травня 2012 року. Проїзд у міській електричці коштуватиме близько 2-3 гривень.