Повідомляє 24 Канал з посиланням на відео користувача @liketigerstyle у TikTok.
Дивіться також "Фарадей" на станції "Академік Вернадський": що відомо про найпівденніший бар у світі
Як Coca-Cola розв'язала проблему першокурсників
Маркетологи Coca-Cola придумали незвичайний спосіб, щоб розв'язати проблему першокурсників. Для того, щоб допомогти їм знайомитися між собою, у навчальних закладах встановили холодильники з безкоштовними пляшками Coca-Cola, які мали незвичайні кришки.
Відкрити таку пляшку самотужки було неможливо – для цього потрібна була ще одна людина з аналогічною пляшкою. Це спонукало студентів об'єднуватися та знаходити нових друзів у невимушеній атмосфері.
Як Coca-Cola допомагала першокурсникам знайомитися: дивіться відео
Ця кампанія стала черговим доказом того, що успішний бренд – це не лише якісний товар, а й розуміння потреб своєї аудиторії.