25% власників смартфонів не вважають функції штучного інтелекту в пристроях корисними. Чому так склалося – розповідає 24 Канал з посиланням на CNET.

Цікаво Ліфт і тепло без світла: як багатоповерхівка у Києві стала прикладом майбутнього

Чому власники смартфонів не підтримують інтеграцію ШІ

Популярні виробники смартфонів, такі як Apple, Google і Samsung, активно працюють над інтеграцію штучного інтелекту у свою продукцію. Проте опитування свідчать, що лише 18% власників смартфонів готові оновити свій ґаджет через функції ШІ в нових моделях.

Водночас 34% респондентів висловили стурбованість через загрозу конфіденційності через ШІ. А ще 45% користувачів кажуть, що просто не бажають платити за підписку на ШІ-сервіси. У виданні зазначають, що це не дивно, адже люди відчувають втому від потреби оформлювати підписки на різні сервіси та платформи, починаючи з хмарного сховища, закінчують стрімінговими сервісами. За даними досліджень, в середньому кожен американець витрачає 91 долар щомісяця на оплату підписок.

Смартфон з ШІ
Підписка – основна причина, чому користувачі смартфонів не підтримують інтеграцію ШІ в нові моделі / Фото Pexels

Також власників смартфонів спитали, що може стимулювати їх оновити свій смартфон, на що були наступні відповіді:

  • 61% респондентів каже, що готові оновити смартфон на нову модель з більшим часом автономної роботи;
  • 46% надасть перевагу смартфону з більшим об'ємом пам'яті;
  • 38% опитаних оновили б телефон на модель з поліпшеними функціями камери.

Проте через ріст цін на техніку, зокрема і смартфони, 44% опитаних сказали, що готові оновити свій телефон лише якщо їхній ґаджет перестане працювати або працюватиме вкрай погано.

Маленькі зміни можуть мати велике значення. Цей принцип надзвичайно важливий для "МакДональдз", тож його дотримуються постійно та послідовно. Ресторани мережі навіть запровадили часткову відмову від використання пластикових кришок для стаканів. Ініціатива, спрямована на захист довкілля, зможе зменшити використання пластику ще на 8,5 тонн на рік.