Третина аварій на УЗ пов'язані з поганим станом рухомого складу, – комерційний менеджер компанії
Джерело:
"Інтерфакс-Україна"В Укрзалізниці відзначають, що 30% аварій у 2020 році сталися з вини поганого стану рухомого складу.
Як повідомив в інтерв'ю заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, у 2020 році було зареєстровано 813 транспортних пригод, в яких загинули 212 осіб і 40 отримали травми. З них – 479 аварій з рухомим складом, з яких 126 аварій – в результаті сходу з рейок рухомого складу.
Тобто 30% аварій на Укрзалізниці, пов'язані саме з поганим станом рухомого складу, решта 70% – це або проблеми інфраструктури, або сторонні особи, або інші причини,
– зазначив він.
За словами Ткачова, експлуатація застарілого вагонного парку заважає Укрзалізниці ефективно транспортувати вантажі, погіршує оборот вагонів, збільшує час вантажних операцій, а також веде до непродуктивних пробігів вагонів і локомотивів. Крім того, з року в рік зростають додаткові витрати вантажовідправників на ремонт і підготовку вагонів до навантаження.
У нас збільшується час знаходження вагонів під вантажними операціями. Потрібен час на те, щоб підготувати вагон до завантаження, заварити дірки, відремонтувати люки та інше. У приватних операторів така ж проблема, як і у нас. Але найбільша проблема зношеного парку – це, перш за все, загроза безпеки руху,
– підкреслив Ткачов.
За його словами, сьогодні мережею Укрзалізниці курсує 174 тис. вантажних вагонів різної форми власності. "З цього числа 90 тис. – приватні вагони, 84 тис. – вагони АТ Укрзалізниця. Якщо говорити про вагонний парк Укрзалізниці, то рівень зношення вагонного парку становить близько 89%", – зазначив він.
Як повідомлялося, Міністерство інфраструктури пропонує затвердити порядок проведення діагностики та ремонту вагонів для продовження термінів їх експлуатації і скорочувати їх для ряду вантажних вагонів, починаючи з 2022 року.