У Детройті дебютував Chevrolet Volt другого покоління
Новий гібрид може похизуватися чималим запасом ходу на електротязі.
Автомобіль отримав свіжий екстер'єр з активними заслінками радіаторної решітки, модернізований салон з 10 подушками безпеки і 8-дюймовим сенсорним дисплеєм.
Що важливіше - "Вольту" відрядили нову технічну начинку. Принципово гібридна система та ж сама: до її складу входить бензиновий двигун 1.5, пара електромоторів та літій-іонні батареї. Кожен з цих елементів став потужнішим, що підвищило загальну ефективність системи на 12%, однак розробникам вдалось зменшити її масу на 45 кг.
Так, півторалітровий мотор тепер видає 102 конячки (+ 16 к.с.), а тяговий акумулятор вміщає 18,4 кВт·год - це вже близько до показників електрокарів. Повністю зарядити акумулятори можна за 4,5 години від розетки 220 В.
Далі. Основний електромотор видає ті ж 151 к.с., що й попередник, а от агрегат-генератор став слабшим (61 к.с.), зате тяговитішим (398 Н·м). З таким оснащенням Volt розганяється до 97 км/год за 8,4 с.
Ну, а найцікавіше - запас ходу. Виключно на електротязі гібрид може проїхати 60-100 км (залежно від циклу вимірювань). Для порівняння електромобіль Nissan Leaf здатний здолати 121 км. А з повним 34-літровим баком бензину і зарядженими батареями Chevrolet Volt може проїхати до 676 кілометрів.
У продажу авто має з'явитися у другому півріччі 2015-го. Ціни поки невідомі, однак американці пообіцяли, що вони стануть приємним сюрпризом.