Про це повідомляє ЦТС.
Довжина споруди 55 км, з яких 38 км припадає безпосередньо на різні ділянки мостів. Крім них є підводний тунель довжиною майже 7 км і штучні острови.
Протяжність основного моста становить майже 30 км, для руху автотранспорту тут передбачені по три смуги в кожному напрямку.
Читайте також: У Китаї трапилася прикра ситуація з надсучасною дорогою
Будівництво велося з 2009 року, при цьому враховувалися екологічні вимоги, щоб не нашкодити морській фауні регіону. Тунель і ділянки з вантовими мостами були споруджені для того, щоб забезпечити прохід великотоннажних морських суден.
Зведенням моста займалася China Communications Construction Co., будівництво обійшлося приблизно в 11 млрд доларів.
Основні роботи були завершені ще в липні 2017 року, і очікувалося, що рух по мосту буде запущено до кінця року.
Однак все ще триває узгодження механізмів здійснення прикордонного контролю - Гонконг і Макао, хоча і входять до складу КНР, але є спеціальними адміністративними одиницями.
Примітно, що на сьогоднішній день Китай утримує лідерство з будівництва найдовших в світі мостових споруд.