Укр Рус
4 червня, 20:20
2

У METRO презентували європейські підходи до рітейлу

In vino veritas – істина у вині. Вислів, що прославив давньоримського імператора Плінія Старшого, знаходить підтвердження в наші дні в Україні. Міжнародні рітейлери, які працюють в Україні, змінюють підхід до продажу благородного напою.

У столичному торговельному центрі МETRO із дегустацією та поясненням правил споживання вина, презентували оновлений відділ. Такий підхід відповідає найвищим світовим стандартам: у відділі працює професійний сомельє, який надасть інформацію щодо напою, допоможе обрати вино за якістю та вартістю, та пояснить, з якою стравою воно смакуватиме.

Головне завдання було зробити такий асортимент, щоб ми могли залучити й правильно обслуговувати малий бізнес в Україні. Дуже важливо, що ми залучили професійного сомельє, який зараз працює. І ще постачальники, які професіонали у своїй справі, щоб правильно вибрати вина в рамках асортименту, - розповідає Діана Бонєва, директор проекту "Вино".

Асортимент відділу налічує 450 найменувань вин з усіх куточків світу, розповідають у МETRO Cash & Сarry. До переліку потрапили напої з Європи та Нового світу, досі не представлені в Україні. Для комфорту клієнта у відділі оновили дизайн. Також створено спеціальну зону для дегустацій.

Наш споживач змінюється. Він не хоче пити зовсім базові вина. Але у нього тут в METRO є можливість спробувати преміальне і щось цікаве, - відзначає блогер Володимир Антонов.

За більш ніж 11 років роботи METRO інвестувала 550 млн. євро в економіку України. Компанія Метро Сash & Carry планує продовжувати інвестувати в українську економіку.