"Ми дуже занепокоєні, адже працюємо тут, на першому поверсі. Ми не можемо відкривати вікна. Це заборонено правилами безпеки, тому що дуже багато вихлопних газів., - каже місцева мешканка Людовіка.
Проблему забруднення могло б вирішити метро. Втім, його мережа у Римі є не надто розвиненою. Будівництво ж додаткових гілок може зашкодити історичним пам’яткам міста.
Разом з тим, проект щодо розширення підземки планують все ж завершити у наступному році. Також пропонується збільшити кількість електричних автобусів.
Попри важку економічну ситуацію, проблему треба вирішувати негайно, кажуть експерти.
"Гірша ситуація лише у Болгарії. А от наша країна - друга у списку європейських держав з найбільш забрудненим повітрям", - констатує Джорджіо Зампет (Ліга навколишнього середовища Італії).
Нині у Римі діє система парних та непарних чисел на номерних знаках. Одного дня можуть їздити лише авто, номери яких закінчуються на парне число, а іншого - на непарне. За дотриманням правил слідкує поліція, відтак прошмигнути непоміченими водіям не вдається.