Компанією-концесіонером стала ТОВ "Рисоіл-Херсон". Про це йдеться в повідомленні Міністерства інфраструктури України.

Варте уваги Ера домінування долара може закінчитися дуже швидко: що прийде на зміну – експерт

У підписаній угоді передбачено, що компанія інвестує у розвиток порту близько 300 мільйонів гривень. Крім цього, понад 18 мільйонів гривень має бути вкладено в місцеву інфраструктуру, у тому числі – співфінансування капремонту дорожнього покриття вулиць на шляху до порту та нового майданчика для стоянки вантажівок за межами міста.

Україна ж щороку отримуватиме концесійний платіж у розмірі щонайменше 12 мільйонів гривень з урахуванням індексації та 7% від чистого доходу концесіонера.

Загалом же у конкурсі на концесію Херсонського порту брало участь чотири компанії.

Які ще порти передадуть в концесію

"Концесія порту "Ольвія" буде підписана найближчим часом. А наступним концесійним проєктом, який зараз активно готується, стане Чорноморський морський торговельний порт”, – заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій.

Хоча ще 8 травня Криклій заявляв, що саме "Ольвія" у Миколаєві стане першим портом, який віддадуть в концесію.